9. sep. 2011

Ny bikinitopp

Kjøpte meg ny bikini- topp i dag.. Tenkte å dra og bade i morgen, så ligger faktisk badetøyet mitt i Nord-Norge, så ja.. Derfor ble jeg nødt til å bruke litt penger i dag (som jeg egentlig ikke har). Er bortimot helt blakk...


































Sminkefri på bildet btw... (Uff da!) Siden ikke jeg er noe særlig fan av bikinitruser, så jeg egentlig etter en gutte-badeshorts, men neida... Endte opp med å kjøpe en svart hipster i sånn omtrent badestoff til å bare ha under den her shortsen.

Også en liten søt figur-sak som minner om meg og Thomas :)






















<3

Hva syns du om bikini-toppen og figuren?
Liker du bikini-truser?



- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Kristina Liv Svensson9. september 2011 kl. 21:11

    den var kul :)

    SvarSlett
  2. Kul bikini-topp! :) Ikke helt min stil, men leopardmønster er stilig!

    Og jeg er heller ikke fan av bikinitruser så hadde også kjøpt shorts foran det. :P

    Og så søt figur, den minte om dere ja! :D

    SvarSlett