18. apr. 2010

Aprilmesterskap 2010

I dag var jeg i skedsmohallen på dansekonkurranse som publikum. Aprilmesterskapet i Freestyle Discojazz. Det var skikkelig gøy syns jeg, å se på. Lærer jo igrunn bare av og se på, men jeg blir jo også grønn av misunnelse. Jeg savner sånn og konkurrere, har ikke gjort det siden jeg var 10-11 år. Da var jeg med på to Norgesmesterskap. Gleder meg til å starte å danse og konkurrere!


Tok bilder og filmet der i dag. Har tatt i alt 551 bilder, og filmet over 50 minutter (som vil si nesten en hel kassett), og brukt opp to batterier på det. Så nå har jeg sett gjennom bildene og slettet litt. Legger ut på facebook og legger ut et par her nå. Filmen har jeg ikke lagt inn enda, men den gleder jeg meg til å se og redigere :)
(Hold inne CTRL og klikk på bildet for å se større i ny fane).


















Jeg så også noen jeg visste hvem var, deriblant Caroline og Lene Henriette. Lene så jeg bare akkurat når hu gikk av gulvet da. Litt gøy å se dem da, siden jeg leser bloggene dems. Også så jeg mange der jeg bare har sett bilder av, og hørte navn på mange jeg har vært innom på facebook. Mange av de vant pokaler! Gratulerer til alle sammen.


Håper det kan bli meg en dag! :D


Hva syns du om bildene?
Tror du jeg vinner pokal i dansekonkurranse noen gang?

1 kommentar:

  1. Pernille Kjonerud18. april 2010 kl. 21:36

    Du er flink til å ta bilder :D Gleder meg til å se filmen :)

    SvarSlett