30. mars 2010

Film og vurdering

Nå følte jeg bare for å blogge littegran!
Blir et ganske kort og nesten uten mening, men det får bare være så.
I dag etter dette kommer det vertfall et innlegg til, eller kanskje to. Tenkte jeg skulle legge ut en film igjen i dag, hvis jeg orker og gidder å redigere den ferdig i dag.
Får sjå!


Kan legge til noen bilder fra filmen i alle fall, så får du se noe av HVA jeg tenker å legge ut:


























Også ble jeg trekt ut av en som heter Marianne til å få vurdering på bloggen i går! Ble veldig overrasket.


Dette er hva resultatet ble:
















Header og design: Legger med en gang merke til hva du holder på med i fritida di iallefall!
haha, dans er best! fine farger på bokstavene i headeren, som for oss til å lese mer på bloggen.Karakter: 4+
Bilder:
 du bruker bilder som passer i innleggene, og du bruker dem i hvert innlegg! goodieKarakter: 4
Tekst:
 Du skrive på en bra måte, slik at jeg fårstår hva du mener i innleggene. Du skriver om livet ditt, og hva som skjer i hverdagene dine, noe som er bra!Karakter: 4
Alt i alt:
 Vi ha jo samme hobby, så jeg ser jo avogtil om du legger ut dansebilder osv. Og du har også sans for humor, som er veldig viktig om du skal drive en blogg.Så alt i alt gir jeg deg karakteren 4+Håper du ble fornøyd!



Tusen takk for det, Marianne! :)


Hva syns du om vurderingen?
Ser filmen jeg skal legge ut interessant ut for deg?
Hva syns du om de 4 bildene fra filmen?

3 kommentarer:

  1. Vurderingen var bra. Gratulerer. :)

    Filmen er ganske interessant for meg ja for jeg vil lære meg litt sånt. x) Dessuten blir sikkert selve redigeringen kul. :D
    Jeg likte det øverste bildet best, ikke bare fordi det var minst blurry, men fordi det så kult ut rett og slett. ^^

    SvarSlett
  2. Ja, vi får se hvor kul redigeringa blir. Tror egentlig ikke jeg blir å legge den ut i dag :/ Kommer til å ta litt tid å redigere så.
    Jeg likte hoppebildene ganske godt, men skulle ikke vært så blurry da :( Ja, på det øverste bildet fikk jeg til noe i dag jeg ikke har fått til før! Yay! :D det var kult! også var det skikkelig gøy å trene på hopping :D

    SvarSlett
  3. Okei, skjønner. Jaja, du får bare legge den ut når du er ferdig. :3
    Ja, de hadde vært veldig bra om de ikke var blurry, men de er vel tatt rett ut av filmen? Og da er det ikke så lett å ikke få blurry. xD
    Ja, ser gøy ut. Det er skikkelig deilig å bare slippe seg løs og danse og hoppe rundt da. : D

    SvarSlett