3. mars 2010

Spørsmålrunde? + Photoshoot

Ok, jeg prøver igjen...
Syns det har gått for lang tid siden jeg har fått kommentarer på bloggen min, så derfor prøver jeg meg også på spørsmålrunde som jeg skal svare på med video.

Så nettopp videoen til Kristina hvor hun svarte på spørsmål og det ble jo faktisk ganske mange spørsmål hu fikk så... Jeg prøver jeg også. Får sikkert ikke så mange, men men. Verdt å prøve. Så da er det bare å spørre meg om ting du lurer på av hobbyer osv jeg har, om du har noe på hjerte!

Jeg og Nathalie, som er på besøk her har hatt liten photoshoot i dag, og lagd litt film. Vi skulle liksom være noe slags dukker... Du kan jo få se litt hvordan det gikk.









Likte spesielt godt første bilde av Nathalie i badekaret og andre bilde av meg ute i snøen :)

Hva syns du?

Så har jeg et spørsmål til DERE; Hva, konkret, er det dere liker å lese om og se i blogger?
Hadde vært fint om noen kunne svare på det.

Husk å stille spørsmål før du går!

11 kommentarer:

  1. Skulle ikke vi ha dukkephotoshoot, hæhæ? :(
    Men ja, fine bilder. :)

    Jeg skal også ha spm-runde, men har ikke knødd meg til det enda. xD
    Uhm, spm til deg:

    - Om du ikke hadde klart å komme videre med dansen, hva ville du holdt med da?
    - Hva er yndlingsmaten din? :P
    - Hva vil du lage film om neste gang vi skal lage?

    SvarSlett
  2. Fine bilder :D

    - Hva liker du best med personligheten din?
    - Og hva liker du minst med den?
    - Hva er den beste maten du kan få? Og den verste? :P

    SvarSlett
  3. Når det gjelder blogger.. hum.
    Jeg personlig liker outfit-bilder og fotografier. ^^

    SvarSlett
  4. 1. hva er ditt mål innen dans
    2. hva slags dans danser du
    3. Konkurrerer du/ vil du konkurrere
    4. Kan du legge ut en turnevideo
    5. Legge ut en tøyevideo?
    6. Kan du danse dobbel med meg til høsten :D???
    7. Hva synes du er så bra med dans
    8. Hvor lenge har du drevet med film og bilderedigering?
    9. Når fikk du ditt første kyss?
    10. Første kjæreste?
    11. Første pokal? Hvor mange pokaler har du?
    12. Hvor bor du? :)

    SvarSlett
  5. 1. Liker du bananer?
    2. Har du noen gang vært i afrika?
    3. Har du hatt en stalker?
    4. Er du en god kokk?
    5. Noen gang fått en sekser i matte?
    :D

    SvarSlett
  6. Kor ser du deg sjøl om 3år?

    SvarSlett
  7. katHarina ja mg ja :p5. mars 2010 kl. 15:27

    Har du nån gong skada deg allvorli når du har holdt på m f.eks å sko lær dg no nytt innafør dans?
    Ka e dine fremtidsplaner?
    Ka e d m BK som du syns e så bra enkli? :p
    Ka du ligg på i guitar hero atm? ;o
    Kordan filma like du?
    Å kor finn du innspirasjon t å lag dine egne?

    SvarSlett
  8. Harepus - spm. ^^ xD

    - Hvorfor har du plutselig begynt å like salat?
    - Ideer til photoshoot - emner vi kan ha?
    - Har du noen gave - ønsker? :D du skal jo få på etterskudd fra meg. ^^
    - Hva er de 5 favorittfilmene dine?
    - Hva er favoritt - årstiden din?
    - Hva skulle du ønske du var flinkere til?
    - Hva er du stolt over med deg selv?
    - Hva er favoritt - dyret ditt?
    - Hva er det beste med å flytte til Oslo? Hva er det verste? (Nevn minst 3 punkter på hver.)
    - Om du skulle hatt en knæsj farge på håret (rød, blå, grønn etc.) hvilken ville du hatt?
    - Hva savner du mest fra tiden før?
    - Om du kunne valgt én jente og én gutt å ta med til en øde øy, hvem ville de to vært?
    - Hva irriterer deg mest?
    - Hva liker du best av disse tingene?
    Vann/melk?
    Tv/Pc?
    Film/foto?
    Dans/skuespill?
    Snø/regn?
    Klovner i kamp / Luxus leverpostei?
    - Er du en som ”følger strømmen”?
    - Tror du at du kommer til å savne Tromsø når du flytter til Oslo?
    - Hva er dine topp 5 - band for tiden?

    SvarSlett
  9. Ka e dn bæste/værste musikk gruppa du veit om?
    Koffer eie Pc, Mac? :D
    Kan æ være me dåkker på kino i dag?
    skrives "undersøke" i 1 ord?
    Kor høkt langt du ønske å komme me dansingen?
    kan du fortelle en syyyykt bra vits på filmen?:D
    Ka æ bæst, Lapinkulta, turborg, cola, solo, sjokomelk eller vann?
    Skal vi ha guitar hero duel? :D
    Hilse Sondre fra mæ? =)

    Dan den anonyme

    SvarSlett
  10. Kan du svare mæ koffer dt skulle være 10 spm?
    Men skal plage dg med å skrive 11 spm x)
    koffer sett dåkker heilt på enden av bore o.O ?

    emynona ned naD-

    SvarSlett
  11. kåte harepus spm. ^^

    - Kan kattunge vise harepus noen sengetriks? : D
    - Hva slags karakter fikk kattunge i seksualundervisningen på skolen? ^^
    - Vil kattunge ta imot dildoen harepus skal gi henne i gave? (a)
    - Har kattunge noen våte tanker om harepus? (a)
    - Skal harepus vise kattunge hvor mye annet man kan gjøre enn å soveo senga? : D xD

    SvarSlett