27. feb. 2010

UKM-film

Legger bare ut 3 filmer fra UKM. 2 innslag jeg var med på: Dansen min (deler av dansen ligger ikke på Connie sin youtube-channel, men den kommer jeg til å legge ut der), og et dikt som jeg kommer inn på av og til og NoSkillz, siden jeg syns de var så bra! :D

Kommentarer til innslagene jeg var med på har jeg lagt ut i bloggen tidligere hvis du vil lese det: http://jaqalynn.blogspot.com/2010/02/kommentarer-fra-ukm-juryen.html

Og bilder fra A little Piece of Heaven-filmen vår som gikk videre til Finnsnes (som jeg legger ut på youtube etterhvert), for de som vil få et innblikk av hva filmen handler om: http://jaqalynn.blogspot.com/2010/02/little-piece-of-heaven.html


Mitt danseinnslag på UKM:
Lynn Helen Brenna - Freestyle Discojazz




NoSkillz (Breakdance)
Vebjørn Skare og Jonas Nystad




Kunstens kunstneristiske kunstnere: "Den rette frukt" - Pirrende pianopoesi
Connie Iren Brenna - Dirrende dikt
Karoline Sørum Bjørklund - Pirrende piano
Lynn Helen Brenna - Svirrende svans




Hva syns du? :)

Jeg fyller btw 18 år i morgen, bare for å ha det sagt! x)
Ha en fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar