5. feb. 2010

Header? ++

God morgen :)

Nå sitter jeg på skolen, faktisk bak et skap sammen med Viveka xD Det er sånn kjedelig framlegg om samisk kultur og sånt som jeg ikke gidder å se så vi rente i gangene og havnet her. Og det hang btw et hår ut av skapet der hvor vi satt og vi fikk tanker om det noen skjulte et lik der inne :S Det var jo skummelt xD

Jeg har laga noen alternative headere, men vet ikke helt hva jeg skal bruke. Her er de jeg har:

1


2


De to første er ganske store da, den burde heller være avlang.

3


4


5


Rett og slett bare en av disse med tekst på.

Eller til slutt

6


7


Hvilken syns du jeg burde bruke?
(Den nest siste bruker jeg foreløpig)

____________________________________________

En ting til jeg også vil få sagt er at jeg "tilbyr tjenester", som ikke høres særlig bra ut akkurat her og nå. Men det jeg mener med det er at hvis det er noe du vil ha designet; plakater, bilder og diverse, diverse, kan du kontakte meg så lager jeg til deg gratis :) Jeg liker å holde på med design og sånne ting så det er bare gøy å gjøre det for noen. Du kan kontakte meg på jaq_a_lynn@hotmail.com, og sende meg bilder om du vil ha noe redigert.

Så du kan jo få se noe av det jeg har laget for en som heter Kristina @ kristinalivsvensson.blogg.no

Klikk på bildene for å se større!









Dette er selfølgelig ikke det beste jeg har laget av alt jeg har laget selvfølgelig, men det første bildet er det beste jeg har lagd til Kristina :) Så lagde jeg bloggheader til henne i går :)

Kontakt meg og si fra hvis du vil ha noe designet eller redigert :)

Ha en fin dag videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar