29. mars 2010

Backcatch in my dreams!

Ja, jeg har bokstavelig talt backcatch i drømmene mine!
Jeg drømte at jeg fikk til backcatch i natt! Snakk om å være opptatt av fleksibilitet og være bestemt på og få til sånne ting. Men det er jeg altså. Det er et mål jeg har vertfall innen 2010 er omme! Det burde jeg få til, eller hva tror du?



Forresten: Det ser ikke ut som du blir å se hele bildet filmen før du begynner å spille den av!


Dette er en backcatch:



Det første hu gjorde var en backcatch, men legger til en video til forde, for den var litt kort.




Så ble jeg litt optimistisk og måtte prøve meg igjen, så her er mine backcatch-øvelser! Jeg vet godt jeg enda har lang vei å gå til jeg i det hele tatt nærmer meg en ordentlig backcatch. Trenger blant annet mer fleksibilitet i ryggen og bena, og egentlig i hele kroppen. Jeg har enda vondt i ryggen/nakken/skulderbladet på høyre side, vet ikke helt hva jeg skal kalle det siden jeg kjenner det når jeg vrir på hodet, bruker armene/musklene og bøyer ryggen! Kan noen komme å kurere meg, og fortjene å bli Dagens Helt? :)






Dobbeltklikk for å se stor skjerm!


Hva synes du om mine forsøk på backcatch, og tøyeligheten min?
Tror du jeg kan klare backcatch før 2011 om jeg fortsetter på den måten?

Har du andre tøyetips til meg?

Ha en fin kveld/natt/morgen, og god påske!

6 kommentarer:

  1. filmen din funker ikke x)

    SvarSlett
  2. Haha, først må jeg bare si at jeg digga selve videoen. Sangen gjorde den gøy og se på og det at du hadde tatt i slow-motien mange steder. Så tommel opp for redigeringa! Litt ut av temaet eeegentlig, men likevel! : D
    Hvertfall, tøyingen; Den er bra, mye bedre enn jeg håper å få til noensinne. :( Men jeg vil!
    Tror nok du skal klare en slik backcatch innen året er omme, så målrettet som du er! ^^ Og tøyetips har jeg dessverre ikke for jeg kunne virkelig trengt noen selv. x)

    SvarSlett
  3. Hehehe, kult! :D Og jeg digger sangen! Men jeg vil ha en raskere versjon av sangen. ROP UT om noen vet om en btw!
    Hadde bare stoppa opp klippet der jeg hadde best strekking på bein osv, også slowmotion når jeg sparka opp foten bak :P
    Syns igrunn den ble litt kul selv ^^

    Takk for at du troen på meg, min kjære Viveka! :D <3

    SvarSlett
  4. Jeg vet dessverre ikke hvor du finner sangen! :(
    Haha, skjønner. Var hvertfall kul redigering ja. : D

    Såklart har jeg det, kjære Lynn! =D <3

    SvarSlett
  5. Marved0y.blogg.no30. mars 2010 kl. 14:18

    Heisann:) fortsett slik med øvingen på backcatch, så ser du at du får det til! Jeg var veldig stiv før, og klarte ikke engang å rekke ned til bena mine;) Tenkte jeg snart skulle lage en tøyevideo ;)

    SvarSlett