20. okt. 2018

Akvariet i Bergen

Hadde besøk av min lillebror, Sondre på 18 år for et par helger siden, fra 5-9 Oktober. Han hadde aldri vært i Bergen før, ikke det at jeg vil påstå han har gått glipp av så mye, men var jo sikkert morsomt for han å se en ny by. Var i alle fall en koselig helg.

På søndagen bestemte vi oss for å ta en tur på Akvariet. I løpet av de 4 årene jeg har bodd her hadde jeg selv enda ikke vært der, så det ble jo noe nytt for meg og. Var ikke sånn -kjempe- imponert, men var jo fint for det.

De hadde også noen morsomme historier om pingvinene, deriblant at de hadde gitt en av dem navnet Hansemann, som i ettertid viste seg å være hunnkjønn - navnet ble værende. Og at de hadde et homsepar blant dem, som tidligere hadde hatt jentekjærester, men hadde tydeligvis flørtet med hverandre mens damene var ute å svømte.





















2 kommentarer:

  1. Har vært på akvariet en gang, men e lenge siden :p
    Mange bra bilda, tror faktisk æ likte best det av edderkoppen xD ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^ Ja likte godt det med edderkoppen selv, men får grøsninger av å se på det:P haha.

      Slett