1. des. 2018

Adventstid

Ups.. Over 1 måned siden jeg blogget sist.. Men har vært litt mye å tenke på i det siste. Er på høy tid med en sminkelook snart og, tenker jeg.

Men akkurat nå - er vi snart passert 1. Desember, som betyr at adventstiden endelig er inne. Jeg har ikke vært den verste på dette med julepynt tidligere, grunnet at jeg først og fremst ikke har eid noe særlig julepynt og ikke ser så mye grunn for å pynte når jeg nesten ikke er hjemme i julen.
Men denne gangen tok jeg meg bryet å pynte litt hjemme for å skape litt julestemning!
Mesteparten av pynten er ting jeg fikk i julegave og/eller anskaffet i fjor.
















Jeg kjøpte en Deadpool julegenser til Patrik forrige uke og i dag kjøpte han en julegenser til meg (med ledlys!), så vi har gått rundt og matchet med julegensere i dag. 





2 kommentarer:

  1. Mye fin julepynt :D like spesielt reinsdyr med sleden-pynten som æ også har :) søte gensera også ^^

    SvarSlett
  2. For noen søte julegensere! Likte spesielt din med lys og greier :3
    Og veldig fin julepynt. Har ikke så mye selv egentlig og er ikke sånn veeeldig glad i hundre nisser overalt som mamms nesten har xD liker bedre litt pynt her og der og gjerne litt gammaldags koselig julepynt ;-P

    SvarSlett