30. juli 2015

Challenge day 30: Mobilen din

Dette har jeg nevnt et par ganger før, men mobilen min er en Xperia Z, i fargen lilla. Den VAR i alle fall lilla.. Nå er den igrunn litt av hvert (mer om det lenger ned).

 Har hatt den i ca 1,5 år, og har vært veldig fornøyd med den. Etter å ha eid den i 2 måneder ble den litt knust, bak. Jeg var på besøk hos min søster, og hadde gått fra telefonen på et bord i gangen, mens jeg skifta klær. Var borte i et par minutter, og den lå faktisk på samme sted da jeg kom tilbake, men jeg ble sjokkert og skjønte ikke hvorfor den plutselig var knust. Tanteungen min, Nathaniel (var på dette punktet rundt 1,5 år gammel, tror jeg) hadde vært å henta den og antakelig klart å miste den, og deretter levert den til moren sin, som la den tilbake der den i utgangspunktet lå.



Jeg gikk til Nathaniel etterpå og viste hva han hadde gjort, og han fikk beskjed fra sin "far" om å be om unnskyldning. Da strøk han over telefonen og sa noe utydelig (som betydde unnskyld). Klarte jo ikke være sint på han da .. :P

Ikke nok med det, så ble den enda mer knust for ca 1 måned siden. Da hadde jeg klart å legge den fra meg på bagasjelokket på bilen, mens jeg henta noen ting ut fra bilen. Patrik lånte da bilen min for å hente en nøkkel, og etterpå fant jeg ikke telefonen min igjen. Dette var samme dagen vi flytta inn i ny leilighet, og vi hadde bært ting inn i sikkert over èn time uten at jeg tenkte over at telefon var borte. Deretter leita jeg etter den i halvtime- time uten å finne den. En kompis av Patrik (og flyttehjelp) begynte å gå og se etter den, uten at jeg visste det. Han hadde funnet den midt i ett kryss nedi her. Den har altså falt av bilen midt i krysset og knust.. Er jo bare flaks at ingen hadde rukket å kjøre over den i mellomtiden, da ville fronten antakelig og vært knust.



Så, med dette tragiske innlegget er mine 30 dager endelig over. Har brukt langt mer tid enn 30 dager på dette, skal sies.. Har ikke gjort dette daglig. 



1 kommentar:

  1. Har ikke så mye å si til det her egentlig da xD men stakkars tlf din *___* haha..

    Endelig e du ferdig med dine 30 daga ja, tok sikkert dobbelt så mange daga å få ferdig xD

    SvarSlett