22. juli 2015

Challenge day 27: En ferie du vil på igjen

Har jo igrunn ikke vært på så veldig mange minneverdige ferier, egentlig. Har jo stortsett vært i Norge. De to mest minneverdige er jo den ene gangen jeg var på Kreta sammen med klassen, og utenom det så er det det ene året jeg var i Nord-Norge (hvor jeg ferierte mange ganger i min barndom). Er dessverre få av de jeg husker, men den ene husker jeg veldig godt.

Så måtte jeg absolutt valgt èn av de jeg ville dratt på igjen ville det vel egentlig blitt Nord-Norge turen i 2004. Da var jeg 11-12 år, og etter min mening var det min beste alder :P Er i alle fall en av mine beste ferieminner noen gang, uten at jeg skal gidde å gå for mye inn på det. Blir rett og slett for mye..  Og har ikke mange bildene fra det heller, men her er noen av de jeg fant.






Slenger med noen bilder fra Kreta- turen også i samme slengen, siden jeg nevnte den!


Hotellet 

Utsikten fra hotellet





Skal og nevne det at jeg gjerne skulle dratt på en slik ferie igjen og, definitivt. Har veldig lyst å dra en tur med min bedre halvdel, når man en gang får råd til det :) 

1 kommentar:

  1. Kjedelig å ikke ha reist så mye.. Har jo egentlig ikke det sjøl heller, men begynne å bli litt mer no i det minste.. :p Hittil må æ si Irland/England-turen for min del. Selv om kanskje dennan Københavnturen kan begynne å havne på topp den og :p
    Kreta så koselig ut ^^ Selv om det ikke e en av de plassan æ mest vil reise til da, men :p Koselige bilda :D syns det e koselig med sånne gamle bilda fra man va yngre.

    SvarSlett