7. mars 2012

Min brors komiske tegninger

I dag er jeg i Storfjord for å hjelpe til hjemme med barn/vasking etc siden mamma ligger på sykehus med lungebetennelse.. :/ Jeg var på besøk hos henne i går, og hun kommer seg heldigvis. Blir å være her fram til hun blir bra og kan komme hjem.

Så i dag ryddet jeg, støvsugde og vasket - og jeg kom over en del tegninger som broren min på snart 12 år har tegnet. Hadde lyst til å dele noen av de, for de er veldig komiske og han er veldig stødig på hånda, han er flink å tegne. Han har tydeligvis en ganske morbid humor, siden noen av tegningene hans kan se litt sånn ut..













Syns den her minna om noen av de vesenene som er i "Alice; Madness returns"- spillet.

Favorittene mine må være nr 4, 6(største favoritt), 7 og 9. 

Han hadde tegnet noe annet en gang som minnet litt om nr 6, av en zombie som ble arrestert og truet med pistol av en politimann, så sto det en annen kar der som truet zombien med kniv.
Den var skikkelig komisk.. Synd jeg ikke fant den. 

Hva syns du om tegningene?

- Lynn Helen












2 kommentarer:

  1. hahahaxD når jeg så tegningene klarte jeg ikke å la være å tenke at mange av de figurene hadde passet inn i *alice madness returns* på xbox 360.
    sånn normale ting som bare er blitt mutert ( for å bruke ett ord) på en eller annen syk måte :P

    spessielt siste tegninga kunne vert *the mad hatter*

    håper du rose broren din for hans unike kunstferdigheter^^

    SvarSlett
    Svar
    1. I know xD Han minna om the mad hatter.

      Slett