27. mars 2012

Dag 4 - 10 ting du vil si til en person

Oi, denne tror jeg blir tricky for meg. Jeg kan komme på mange personer jeg ville sagt noe til, men noe blir bare for personlig og andre vil være for lite og for basic til å bli noe interessant... Så om jeg må velge en, så tror jeg det må bli Viveka?


1. Jeg er lei meg for alt det som har skjedd mellom oss, og jeg har prøvd å si unnskyld til deg mange ganger, men jeg vet aldri når det er nok. Det kan ikke skade med en til; Unnskyld!

2. Vet ikke om du husker det, men vi lagde en pakt en gang om at vi aldri skulle la gutter komme mellom oss...

3. Siden lillebroren er en fan av musikkvideoen vi lagde sammen (A Little Piece of Heaven) så blir den ofte spilt på repeat her i huset... Ergo jeg ser den mye og tenker mye på den morsomme tiden når vi lagde den.

4. Jeg savner å finne på morsomme ting meg deg, som akkurat det å ta bilder og lage film. - Noe som du også sa til meg for noen måneder siden.

5. Vi hadde sjelden kjedelige øyeblikk. Vi hadde samme type humor, og de morsomste gangene var når vi fikk latterkick av alt det komiske og dumme hverandre sa, eller gjorde.

6. Du er den venninnen jeg har hatt som har "holdt ut" med meg lengst og alltid hatt samme status i forholdet, om jeg kan si det sånn. Andre jeg møter og blir kjent med, snakker jeg lite med og kanskje bare et par ganger før personen bare forsvinner og aldri er en del av livet mitt lenger. 

7. Hmm... Nå ble jeg nesten tom. Kan ikke komme på noe mer uten at det blir helt tamme og basice ting, som allerede er åpenbart, så jeg tror jeg stopper der. Nesten...

...

8. Tenker mye på deg og er glad i deg. Håper vi kan snakkes igjen snart, og at du leser dette innlegget. 


- Lynn Helen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar