22. mars 2012

Dag 1 - 10 ting om deg selv

Ok så.. første dag med utfordringen.. Wooh, here we go.


1. Om natten sover jeg veldig hardt. Skal bra mye til for å vekke meg.



2. Jeg samler på glassflaskecola- korker. Tror jeg har litt over 200. (Gammelt bilde, ikke alle jeg har)



3. Jeg er glad i gamle barne/disney- filmer, og 2D- spill (som Rayman og SuperMario). Liker ikke 3D. (Bildet er av tegning jeg tegnet fra Rayman 1- spillet.)



4. Jeg lider av sosial angst.



5. Når jeg først har bestemt meg for at jeg vil ha noe, så SKAL jeg ha det, og går inn for det.



6. Siden November 2011 har jeg lidd av kreativ frustrasjon. Er så glad i å være kreativ at når jeg ikke er det blir jeg deprimert og mister litt av meg selv innvendig. (Samme gjelder dans).



7. Jeg vil gå/kjøre en lang tur en hel dag (helst hver dag) og stoppe for å fotografere ting jeg ser. Eller aller helst reise til fremmede land og steder for nesten kun å se og fotografere nye ting.



8. Jeg har alltid vært lav for alderen min. Nå er jeg 20 år, og kun 155 (kanskje et par cm til) cm høy, og blir antakelig ikke høyere.


9. Jeg blir vanligvis flau av å snakke om sentimentale ting (sikkert fordi jeg føler jeg ikke er noe flink til sånt), med mindre det er med en kjæreste, eller veldig god venn.



10. Jeg kan plutselig få rydde- anfall, da må jeg rydde alt jeg ser på som rotete.

Alle bildene er gamle, og egne private.

Hva syns du? 
Visste du noe av dette om meg fra før?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar