11. mars 2012

Foto; Captain Doomed & Levitation

Hadde egentlig tenkt å ta bilder av den andre broren min på snart 12 år, idag, Sondre... Men han stakk av gårde på besøk og kom ikke hjem før det var blitt mørkt, så det ble ikke noe av. Skal prøve å få gjort det i morgen, hvis jeg rekker før det blir mørkt da.

Men jeg hadde veldig lyst til å ta noen bilder, så jeg prøvde jo noe, men disse bildene er ikke like gode som de jeg har tatt de siste dagene.

Dette ble ikke helt som jeg hadde tenkt. Tittel...? Captain Doomed ?

Og et nytt Levitation...

Syns bildet ble ganske kult i seg selv med snøen, men jeg var ikke helt fornøyd med posen min.. Var det beste jeg fikk i dag. Teit med snøen foran ansiktet da... 
Skal prøve å få gjort noen enda kulere levitasjons- bilder, etterhvert. 

Hva syns du?

- Lynn Helen

6 kommentarer:

  1. først av alt HÆÆÆÆÆ, er det bildet tatt nå i det siste??...

    Og for det andre heftig miniatyr blider!! :D..
    Broa var kul på den siste, men denne med lego figuren var driiiitkul! :D
    Ja snøen ødelegger litt, men det hadde vært morsommere om du hadde "hengt etter døra" levetation... :D

    Fine farver du produserer nå!

    fortsett sånn nå!
    du er helt på riktig vei tilbake der du engang var..

    me happy..

    - Thomas Sandfield

    SvarSlett
  2. Jeg mente snøbildet!.. omg!! :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Men jeg tror ikke jeg helt fanga opp hva du mente ang. snøbildet.. ?

      Slett
  3. thomas sandfield13. mars 2012 kl. 01:29

    Ja.. omg.. er det så mye snø oppe hos dere nå??.. Brrrrrrrrr! så kaldt ut....

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, er så mye snø her.. Bilde er tatt for et par dager siden. Men kaldt er det ikke..

      Slett
  4. thomas sandfield13. mars 2012 kl. 16:13

    Jeg har ikke sett snø på en evighet, men det så sikkert kaldere ut enn det gjorde på blidet..
    Gleder meg til å følge fremgangen din... synes du imponerer meg nå.. det liker jeg..

    SvarSlett