25. mars 2012

Foto; Emotional

Her er resultatet av et lite prosjekt jeg prøvde meg på i går, det ble absolutt ikke slik jeg så det for meg... Tanken med bildet var at man skal få en forståelse for hvordan en person føler seg, men jeg ble jo ikke helt fornøyd med hvordan det ble til slutt.

Det å skrive ord i ansiktet speilvendt, med våt eyeliner er vanskelig nok det og tok bra lang tid.. så det gir jeg meg selv en tommel opp for! (Misset en bokstav i Adventurous)


Alle ordene som står er en beskrivelse av hvordan jeg føler meg, tenkte jeg skulle skrive en liten forklaring på hvert ord så jeg ikke blir misforstått på noe vis.


Jealous - På de som har gode jobber og penger til å reise rundt verden som de vil.

Love - Alle har jo kjærlighet for både familie, venner og kjæreste etc.

Trapped - Fordi jeg ikke kan føle meg fri til å reise rundt som jeg vil, eller gjøre som jeg vil.

Isolated - Fordi jeg befinner meg på enten en øde plass, eller i en by hvor jeg har sett alt før. Ingenting nytt å se/gjøre. 

Adventurous - En av de tingene jeg vil aller mest er å reise rundt, oppleve og se nye ting. Få en følelse av at jeg lever enn å være på det samme stedet og gjøre samme tingene dag etter dag. 

Confused - Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hva jeg mener med dette ordet, så jeg lar heller vær.

Hate - Litt hat har vel alle, regner jeg med. Skrev jo akkurat et innlegg om diverse ting jeg hater, så.

Scared - Redd for følelsen av anger. F.eks om jeg ikke bruker 3-5 år til på å danse, så vil jeg angre på at jeg ikke gjorde det resten av livet.

Longing - Lengter etter å danse og å være ute en hel dag å BARE fotografere, gjerne sammen med en god fotovenn. 

Frustrated - Kreativ frustrasjon, fordi jeg er ikke like kreativ som jeg har vært tidligere, men jeg ønsker at jeg var det.

Depressed - Kan vel egentlig bruke dette ordet som et sammendrag av alt det andre.

Creative - Jeg er så og si alltid i kreativ modus, vil alltid gjøre noe kreativt.

Anxiety - Angst for mye; det å snakke med mennesker, for å ikke få noen jobb og tjene penger, for å ikke få reise, for å ikke få danse etc.

Joy - Jeg vil tro at alle har litt å glede seg over i livet uansett hvor deprimerte man er.

Playful - Jeg er leken, det har jeg alltid vært. Det å f.eks base i snøen eller stå på snowboard og falle før du har kommet halvveis ned en bakke, er moro for meg. 

Jeg tror og håper det var godt nok forklart...


Hva syns du?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar