10. mars 2012

Foto; Levitasjon & Miniatyr

Her er noen flere bilder som jeg tok i går. Venta bare med å legge det ut, fordi jeg skulle lage et bilde til.. Men det ble ikke bra, så jeg droppa det.

Levitasjon - fra latin levitas, "letthet"


Gjenstander som svever stabilt uten å være i fysisk kontakt med noe annet objekt, og som er utsatt for gravitasjonskrefter.


Tanken var at det skulle se ut som jeg sto i lufta å ser utover landskapet... :) Syns sånne bilder er kule, så jeg prøvde meg selv. Ble ikke så altfor verst, om jeg får si det selv.

Også min første miniatyr. Ble fornøyd med den! :)
Prøvde meg først med et annet bilde, men den ble jeg ikke fornøyd med, men tenkte jeg kunne legge ut noen små thumbnails likevel av de to andre bildene jeg har snakket om. - Ok, litt større en thumbnails!


Da jeg tok det bilde til høyre, fikk jeg assosiasjoner til Klodenes kamp, og derfor ville jeg lage til bilde så man fikk de assosiasjonene når man så det. Men, som sagt, det ble ikke bra. Tror jeg skal prøve igjen senere.

Hva syns du om bildene?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar