2. mars 2012

Husfest 2012

De tre årene jeg gikk på Hatteng skole var jeg med på årlig husfest. Jeg husker forberedelses/øvings-ukene, hvor jeg hadde det sykt gøy med både sang, dans og teater. Har lenge hatt lyst til å se husfest-video fra 2006-2008 (tror jeg det blir..? :P).. Må bare få tak i de hos min søster, som har dem i beredskap en plass.

I alle fall.. Det er lenge siden jeg har vært å sett på husfest på min gamle skole, men jeg var der i år, faktisk på bursdagen min. Bruker å ha tema, og i år var det Nyhetsåret som gikk, ergo.. det handlet om nyheter i 2011. Både morsomme og tragiske hendelser.


Tok litt film fra kvelden, om noen skulle være interessert :) Enjoy!

En oversikt om du ikke er interessert i å se alt;

Del 1:

00.00 - Sang; "Ja, de pe'nga"
01.23 - Sang; "Legg en hånd om din kjære"
02.43 - Hedda's økonomiguide - Moteshow
05.21 - Dans; "Moves like Jagger"
08.47 - Sang; "Møkkamann" (Av Plumbo)



Del 2:

00.00 - Dans/Breakdance - "All of the lights"
04.14 - Nyhetsreportasje - Uværet Berit
05.34 - Sang/dans; "What doesn't kill you makes you stronger"
07.54 - Sang; "What are words"


Hva syns du om husfesten?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar