14. mars 2012

Freestyle Discojazz in my ♥

Hei!
Hadde lyst til å dele noen indre tanker og følelser, jeg gjør jo ikke det så ofte.

Jeg flyttet til Oslo august/september 2010, for å starte å danse igjen etter 7 års pause... Noe som var ALT for lenge. Det siste året fra sommer 2011 har det skjedd så mye i livet mitt, både ting jeg angrer på og som jeg gleder meg over. Men en av de tingene jeg virkelig tenker over og angrer på er HVORDAN jeg havnet her igjen, uten dansingen...

Jeg VIL virkelig danse, fordi jeg elsker det. Jeg er faktisk 20 år nå, og kan ikke danse i veldig mange år til fordi kroppen til slutt vil bli for stiv/skjør.. Tåler plutselig mye mindre etc. De fleste slutter gjerne før de er 25, noen til og med før de er 23... Det at jeg sluttet da jeg var 11/12, er for meg en gåte. Jeg kunne ha kommet meg så langt nå om jeg ikke hadde gjort det... Angrer så sykt på det.

Her er en liten video fra NM i 2003, da jeg var 11 år. Var ikke akkurat noen gode dansere...



Og film fra Påskecupen 2011 (Min andre konkurranse på 7 år - andre gang noensinne at jeg danset slow, er ikke fornøyd med freestyle'n her.)



Tror jeg kommer til å angre resten av livet hvis jeg ikke fortsetter å danse i noen år til før jeg må avslutte for godt... Sitter å tenker og håper på at jeg begynner tidlig og blir en dritgod danser i mitt neste liv, liksom...

Denne videoen sier litt om mitt forhold til dansingen (videoen er laget av meg)



Generelt; 

Hva syns du? 
Hva bør jeg gjøre?

- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Hei jeg synes du var kjempe flink og
    har sett att du har hadt enorm framgang på videoene.
    Jeg synes du burde forsette og danse vis
    de er de du har lyst til :), alder er bare et tall.
    Jeg tror kroppen vil si i fra når den har fådt nok.
    Vis ikke vil du nok sansynligvis angre.
    De er bedre og gi opp noe når du føler du er klar
    for det.
    Stå på videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, kroppen vil nok si fra, har jo allerede hatt litt problemer med ryggen.. Jeg vet liksom ikke hvor mye jeg skal tåle før jeg må avslutte. Hvis jeg kjenner en skade, så tenker jeg vanligvis at det ikke gjør noe, og at det gir seg.. Vet ikke når jeg skal slutte å tenke sånn :P Hehe.
      Setter pris på sånne kommentarer, takk! :)

      Slett