15. mars 2012

UKM 2012 - Filmer

Jeg sa jo for, ja.. En halv evighet siden... dvs, omtrent rundt den 19-20 februar at jeg skulle legge ut litt film fra UKM også. Her er de omsider. Har ikke lagt ut HELE innslag, men deler av de jeg hadde film av, utenom jentene mine. Hadde lyst til å vise resultatet, så derfor tok jeg hele det innslaget i en egen film.

00.00 - 00.37: Band - What are words.
00.37 - 00.54: Julia - Almost Lover.
00.54 - 01.16: Jente (Ukjent navn) - Obladi Oblada
01.16 - 01.57: Fredrik - (Ukjent sangtittel)
01.57 - 02.15 - Julia - (Ukjent sangtittel)
02.15 - 03.30: Vebjørn & Eskil - Dem e borte (?)
02.30 - 04.14: Suveren - Beggin'
04.14 - 05.00: Vebjørn & Eskil - Elg i stua mi (?)



Så jentene mine; Stjerneglimt. Syns ikke det ble så gærent, om jeg får si det. De har danset bedre på treninger, men det er naturlig siden man ofte kan være veldig nervøs på scenen.



Til slutt en film av meg som danser koreografien. Det er en stund siden jeg faktisk har danset dansen selv, har liksom bare sett på mens jentene har danset. Så har jeg klippet i to forskjellige ganger jeg danset, fordi jeg gjorde noen ting bedre ene gangen enn andre.

Der jeg står stille, hadde jentene puttet inn en egen move, så den tok jeg ikke sjansen på å prøve meg på mens jeg filmet...



La også merke til at jeg hadde fått med starten av dansen to ganger, av en eller annen grunn.. Og på 00.53 ble jeg litt forvirret, glemte litt akkurat der. Jaja..

Hva syns du om filmene?
Og hva syns du om ukm- innslagene og koreografien?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar