24. mars 2012

Tante Lynn

Ja, i dag er jeg blitt tante til en liten gutt. Aner ikke hvor nøyaktig stor han er, aner ikke hvordan han ser ut, har ikke et bilde en gang.



Det eneste jeg vet er at han er født Lørdag 24. Mars 2012 kl 09.17 (akkurat samme klokkeslett som jeg ble født på, faktisk). Mer vet jeg dessverre ikke, så dette ble et kort, kort innlegg.

Endelig et bilde av lille Nathaniel :)





Gratulerer til Mamma, Connie og Pappa, Kai! :)


Update: Vekt: 3450 g. Lengde: 51,5 cm... Ganske stor gutt, faktisk. 

- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Aaw <3 hihi, tusen takk!
    Men vet du hva, i papirene står det 09.15, så hvor 09.17 kommer ifra, vet ikke jeg! :S
    men ganske nært likevel <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hm.. Kai sa til mamma 09.17, så det var der jeg fikk det fra. Hvor han fikk det fra, vet jeg ikke :P Men ok. :)

      Slett