16. mars 2012

Hjemmefrisør for første gang; Fra langt til kort hår

Har lenge interessert meg for hårklipping etc. Var en stund jeg hadde lyst til å bli frisør, men gjorde liksom aldri noe med det... Men så har jeg jo oppdaget at det å klippe hår er jo faktisk ikke så vanskelig. Har klippet meg selv, søsteren min, faren min og småbrødrene, men det har bare vært stussing og sånne småjusteringer.

Men i går, mine damer og herrer, var min første gang at jeg klipte fra langt hår til kort hår.. på en gutt.. med krøller. Trodde krølla hår skulle være vanskeligere enn uten, men.. Var ikke stor forskjell. Jeg syns det var gøy, men jeg var skeptisk til å hvor bra det kunne bli, men jeg syns faktisk resultatet ble rimelig vellykket, og "kunden" var fornøyd også... :)


Glemte å ta "før"- bilde i går, men jeg hadde noen liggende som funker;

Hva syns du?

- Lynn Helen

1 kommentar:

  1. Hei.
    Kan du klippe meg også? Har hår til brystet, men ønsker en kortere frisyre

    Mona

    SvarSlett