2. sep. 2016

Makeup Mekka: Lipstick Wheel Trend Fever

Her om dagen fikk jeg en pakke fra Makeup Mekka med et lipstick wheel (Trend Fever) og en foundation kost. Bestilte på mandag og fikk dem på onsdag. Det er noen av de tingene jeg liker med Makeup Mekka - bra produkter, billig og rask levering. Testet ut leppestiftene i dag. 5 fine farger! Kan bestilles på makeupmekka for 50,-. Jeg bestilte den for 29,- da den enda var en vareprøve. Kosten er ikke testet ut enda, men den kan brukes til både pudderfoundaton og flytende. 149,-.





Egentlig veldig usikker på hvilke av fargene jeg likte best selv, alle var jo veldig fine, men heller litt mot nr 1 som en av favorittene i alle fall. Mer enn det tørr jeg ikke si. 

2 kommentarer:

  1. Synes som æ sa i tlf at nr 3 va finest ^^ Men nr. 1 også :)

    Synd at de to mørkeste fargan ikke e så mørk på leppen da :/ men går jo an å bruke mørk liner som du sa!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nr 1 og 3 tror jeg er mine favoritter og. Men tror nr 4 kan bli veldig fin med en mørk liner :D Blir sikkert å teste ut det til uka ^^

      Slett