9. sep. 2016

Chubby lip balms og liplinere fra Makeup Mekka



Masse fine leppeprodukter og en brynspenn fra Makeup Mekka! Dette er 10 stk chubby lip balms, 10 stk liplinere, en liplock primer og the brow wow pencil.

Leppeprimeren fungerte veldig fint, så den blir sikkert hyppig brukt. Det gjelder også brynspennen. Jeg har ganske mørke bryn naturlig, og vil egentlig ikke ha dem noe mørkere, men samtidig markere dem og lage renere linjer. Problemet er at det har vært vanskelig å finne noe brynsprodukt som ikke gjør brynene alt for mørke. Denne derimot var perfekt! Så da må jeg bare håpe at ikke Makeup Mekka fjerner den fra sortimentet sitt!

Når det gjelder liplinerene sto det ikke navn på dem. Fikk bare med en lapp med liste over navn, så jeg bestemte meg for å klippe dem ut og klistre dem på så jeg vet hva de heter. Her er også swatches av dem!



Så var det disse lipbalmene. Fargene er veldig annerledes på enn hva de ser ut, men fargene blir aldri helt slik de ser ut og de ser forskjellig ut fra person til person alt etter hvilken farge man har på leppene naturlig. Når jeg prøvde disse på hadde jeg hatt en mørk farge på leppene som satt litt igjen så de ser nok uansett litt annerledes ut på naturlige lepper. På de fleste av disse blir jeg nok å bruke en mørkere lipliner under. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar