12. sep. 2016

Colourpop og Viva la Diva leppeprodukter

Ja, det har vært veldig mye leppeprodukter i det siste, men det er nok ikke over helt enda. Har fått ganske dilla på lepper i det siste. Lepper er ikke noe jeg har fokusert noe særlig på tidligere når jeg har sminka meg daglig, men nå er det nesten et must. Spesielt om jeg ikke har øyeskygge. Da må man ha litt å velge mellom! Pluss at jeg fant noen vakre metalliske lipglosser fra Colourpop som jeg ikke kunne unnvære å ha i sminkesamlingen!





Ser ut som jeg har fått fler enn det jeg har avbildet, men halvparten av dem var Viveka sine. Bestilte dem sammen hjem til meg. Over er i alle fall de fire jeg kjøpte, fra venstre: Flitter, 3-Way, Salt og Pyt.
Fine, sant?! :D
Venter fortsatt på et par produkter til fra Colourpop som jeg sikkert blir å legge ut om når den tid kommer!

Og i en halv evighet har jeg jo hatt lyst på en ordentlig lilla leppestift, men har ikke lykkes i å få tak i det - før i dag. Kom tilfeldigvis over den på Cubus, og måtte nesten bare ta den da.




Denne er fra Viva la Diva i fargen Kharma! Looove *_*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar