20. sep. 2016

Yesterdays look: Complimentary

Gikk for grønne toner i makeupen i går, noe jeg vanligvis ikke bruker noe særlig - men hadde grønne negler, som jeg ville matche på et eller annet vis. Bruker vanligvis ikke grønne toner i og med at jeg har grønne øyne, så det fremhever ikke fargen min, men gjorde heldigvis opp for det med de rødbrune leppene. Syns i alle fall fargene var veldig fine sammen, og de røde leppene fremhevet øyefargen min :) Hva skulle man gjort uten komplimentærfarger? :D





Her kreppa jeg en seksjon på toppen av hodet og fletta det, og satte resten opp i hestehale, som jeg lagde litt bølger i med rettetang.

Productlist:

Base:

Kicks mattifying primer
Bobbi Brown skin foundation stick - Alabaster
Glominerals pressed base - Natural fair og Beige medium
Glominerals globlush - Innocent
Anastasia Glowkit gleam - Hard Candy og Starburst

Eyes:

Makeup Mekka eyesshadow magnet
Glominerals eyeshadow magazine - Rain forest og Fern
Colourpop super shock shadow - Hustle
Glominerals precision eye pencil - Brown
Makeup Mekka the brow wow pencil - Light brown
bareMinerals Lash domination volumizing mascara - Intense black

Lips:

Makeup Mekka liplock primer
Makeup Mekka waterproof ultimate contour lip liner - Shots
Makeup Mekka lipstick wheel - Trend Fever: Acoustic

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar