21. sep. 2016

New in: Makeup Mekka, Lancome, Smashbox, Urban Decay og Makeup Revolution

Jeg skjemmes nesten litt over at jeg har kjøpt så mye ting de siste ukene, og da er det spesielt mye sminke. Det blir sånn når det er perioder for meg der jeg ikke har noe penger til overs til sånt, så går jeg tom for ting eller det kommer nye spennende ting ut som jeg så gjerne vil ha. Da blir det store bestillinger når jeg har penger.

Her er enda noen nye sminkesaker som er blitt anskaffet de to siste ukene.




Alt Fra Makeup Mekka:

• Duo powder Contour palette.  • Matte on the go Baked powder: Transparent.  • 3X Water resistant Eyeliner pencil: Black, Dark brown og Fresh nude.  • Party Minerals eyeshadow palette.

Øyeskygge- palettet var veldig fint, med 11 skimrige skygger og 1 matt. Prøvde noen av dem så vidt på huden, og de virka dessverre ikke veldig pigmentert, men blir sikkert langt bedre med primer under. Blir i alle fall spennende å prøve. Når det gjelder contour- palettet er jeg litt usikker på om den mørke passer meg. Kler ikke for mørke konturer da huden min er så lys, men får det sikkert til å funke på et vis.


• Sminkefjerner fra Lancome: Uten olje og for sensitiv hud. Har hørt at det skal være en av de beste der ute akkurat nå, er visst en bestselger. Jeg trengte ny, siden jeg ikke tåler den jeg hadde. 
• Smashbox Photo finish Primer water. Kan brukes både under og over sminken, for at den skal holde bedre. Ville ha ny sånn og, fordi den jeg har blir huden ofte irritert av. Både den og sminkefjerneren jeg hadde var billig- greier fra Vita, som jeg kjøpte da jeg hadde veldig dårlig råd. 





• Urban Decay: All Nighter Waterproof Longwear Liquid foundation. Denne har jeg hatt lyst på en stund, og prøvde ved flere anledninger å få tak i den, men på de nettstedene jeg fant den var det umulig å få tilsendt til Norge. Antakelig fordi den ikke er/var lansert i Norge enda, vet ikke om den er det nå. Men så vidt jeg har skjønt er det bare Kicks som fører UD- produkter i Norge i det hele tatt, men har ikke sett mye av det der. Så jeg bestilte denne fra Ebay, og hadde flaks med en som var villig til å sende til Norge til tross for at hun normalt ikke gjør det. Yeey. Og ikke minst så er den jo en ekte skjønnhet i tillegg! Bare se på den - Preeetty! Gleder meg til å prøve.





• Makeup Revolution I heart Chocolate- palette. Hørte om dette palettet for noen år siden, og har hatt lyst på det siden, men så har det blitt glemt bort til nå. Ettersom hva jeg har skjønt så er dette en kopi av sjokoladepalettene til Too Faced. Har ikke prøvd de, så jeg vet ikke hvordan de er i forskjell utenom sammenligningsvideoene jeg har sett på youtube - som ut fra de virker ganske like alt i alt. Jeg personlig ville heller ha denne, da jeg syns forpakningen er så mye finere enn Too faced sine - som jeg til forskjell syns minner om barnesminke ut fra utseendet. Eneste er at Too faced sine skal lukte mer sjokolade enn dette gjør, men det er ikke så viktig. Dette er i alle fall et kjempefint palette med 16 skygger. Både skimrige og matte. Gleder meg veldig til å prøve!

Skal ikke se bort fra at jeg lager en sminkelook i morgen med noen av disse produktene :) Kanskje jeg også tar meg tiden til å gå gjennom å kaste litt sminke som er gammelt og ikke blir brukt lenger. Er på høy tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar