22. sep. 2016

Makeup look: Chocolate Obsession

Som forventet ble det en sminkelook i går med en del av produktene jeg la ut her om dagen. Blir veldig inspirert og motivert med en gang man har nye ting å bruke! Produktliste lenger ned.






Productlist:


Base:

Urban Decay All Nighter Waterproof longwear Liquid foundation - Shade 0.5
Makeup Mekka Matte on the go Baked powder - Transparent
Glominerals pressed base - Natural medium
Makeup Mekka Duo powder Contour palette
Glominerals Globlush - Begonia og Paradise
Anastasia Glowkit Gleam - Crushed Pearl

Eyes:

Makeup Mekka Eyeshadow magnet
Makeup Revolution I Heart Chocolate palette - More ! , Pleasure Girl, Thank Friday, Chocolate Love, Love Torn og What A Way to Go.
Makeup Mekka Water resistant Eyeliner pencil - Dark Brown og Fresh Nude
Makeup Mekka The brow wow pencil - Light Brown
Makeup Mekka Waterproof ultimate Contour Lip pencil - Saved (For dripping chocolate)
Niko Supercolor Mascara - 01 Purple

Lips:

Makeup Mekka Waterproof ultimate Contour Lip pencil - Saved
Colourpop Ultra metallic lip - Pyt
Makeup Mekka Water resistant Eyeliner pencil - Dark Brown og Fresh Nude (For dripping chocolate)


Som det står i lista har jeg brukt foundationen fra Urban Decay og sjokoladepalettet.

Foundationen var veldig god og tonen var perfekt til meg. Måtte kjøpe den lyseste som fantes, da jeg har så lys hud. Ellers føles den veldig lett på huden, kjenner den igrunn ikke i det hele tatt, og virker som den er drøy i bruk. Det er alltid en fordel!

Når det gjelder sjokoladepalettet - I'm totally in love! Nydelige farger, som er overraskende godt pigmentert. Tror skyggen som heter Love Torn er en av favorittene, det er den i palettet som har mest shimmer i seg (brukt i ytterkant av øyet). Har brukt primer under, som dessuten gjør at fargene blir enda sterkere og sitter lenger. Blir antakelig flittig brukt!


Denne looken minner jo litt om noe jeg har laget før, som jeg har publisert bilde av tidligere. Her er den i alle fall:


Den er jo igrunn stiligere, syns jeg i alle fall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar