8. sep. 2016

Curlformers

Så.. Curlformers. Sett disse all over instagram og andre sosiale medier den siste tiden. Tydeligvis veldig populært. Fant ut at jeg skulle prøve dem jeg også, siden man slipper å bruke varme til disse. Det er jo bare en fordel!


Jeg tok dem på i vått hår, og sov med dem over natten. Vanligvis tørker håret mitt ganske fort, men det er logisk at når håret blir samlet inni slike eller i en flette eller whatever tar det lenger tid enn normalt. Jeg turte derfor ikke ta dem ut før jeg la meg og bestemte meg derfor for å sove med dem, noe jeg antok egentlig ikke ville være noe særlig komfortabelt - noe jeg hadde rett i. Jeg fikk jo sove, men den tiden man ligger der å prøver og sove er da det er ukomfortabelt. De er harde og stive, og ikke noe særlig god å ha hodet på, rett og slett.

Kjøpte disse fra Ebay. 24- pakning som holdt akkurat til mitt hår. Jeg har ganske tynt hår og delte det bare opp i to seksjoner og deretter i små passèer.



Her er resultatet fra i dag tidlig da jeg tok dem ut, uten å gjøre noe mer med de. Dette syns jeg blir for mye, så jeg gredde gjennom det med fingrene og styla det litt. Ordna også en makeup på meg tidligere i dag som jeg skal legge ut, hvor man da ser hvordan håret så ut etterpå. 

Vil du ha en liten sneakpeak kan du følge meg på snapchat: 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar