16. sep. 2016

Kreppetang og Colourpop produkter

Fikk to pakker i posten i dag, en fra Ebay og en fra Colourpop.

Det fra Ebay var en kreppetang. Har hatt lyst på det lenge nå, så da jeg kom på det var det rett inn på Ebay å søke. Det fantes så og si ingenting av det, tydeligvis veldig vanskelig å få tak i om dagen. Det lille jeg fant så veldig dårlig ut og det andre hadde feil kontakt. Heldigvis fant jeg en som jeg kunne velge hva slags kontakt jeg skulle ha, og den ser veldig bra ut. Gleder meg til å prøve den til uken!
Kreppa håret mitt på skolen en dag da vi skulle ha en framføring om 80- tallet, og oppdaga at det var et must for meg da jeg fletta håret etterpå. Vanligvis liker jeg ikke flette håret mitt, da de blir så tynne, men når jeg kreppa det i forkant så ble den tjukk og fin! 





Kjekt også at man kan stille temperatur på den selv. Det visste jeg ikke da jeg kjøpte den. 
Også fikk jeg faktisk med en liten supersøt gave :)


Hihi, jeg syns den var så søt! ^^ Så nå henger den på nøkkelknippet mitt. 

Den andre pakken fra Colourpop har jeg venta på ei stund. På over 10 dager skjedde det ingen oppdateringer på posten da jeg prøvde å spore pakken, så skjønte ikke hva som foregikk, helt til den var i Lørenskog her om dagen omsider. Uansett, dette er et par produkter jeg fant på tilbud på siden deres dagen etter jeg hadde bestilt den første pakken. 



Ultra matte lip i fargen Jellies og en øyeskygge i fargen Hustle. 



Syns begge hadde veldig fine farger. Gleder meg til å prøve øyeskyggen ordentlig. Lipglossen var litt vanskelig å legge fint, men med litt øvelse (og skulle gjerne hatt en passende lipliner), så går det sikkert fint. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar