14. sep. 2016

Look of saturday: Innflyttingsfest

Allerede før vi flyttet inn her planla vi å ha en liten innflytningsfest i løpet av de første ukene. Pga andre ting som har pågått har det hele tiden blitt utsatt, men vi hadde den omsider på lørdag. Måtte så klart stelle meg litt til det, selvom jeg sikkert ikke hadde trengt å gjøre så mye utav det. Men jeg syns det er gøy å holde på med, så hvorfor ikke?



Her har jeg brukt curlformers igjen, og ja - de funker fint! Denne gangen hadde jeg i en mousse med hold i vått hår og lot det tørke i 15-20 min før jeg tok curlformerne i, og hadde dem på i 4-5 timer før jeg tok dem ut. Funket kjempefint, så er absolutt ikke nødvendig å bruke dem i søkkvått hår! 




Har ikke notert meg produkter som er brukt i denne looken dessverre, men på leppene har jeg Colourpop ultra metallic lip i fargen 3-way!

Så - litt om selve festen. Det er igrunn ikke ofte jeg og Patrik arrangerer slikt, men jeg vil påstå at den var vellykket. Det kom færre enn det vi trodde, vi var vel 8 til sammen. Selvom det var de som normalt er til stede under slike ting, så var det absolutt ikke feil. Jeg koste meg i alle fall veldig og jeg syns ofte det er koseligere når det ikke blir et veldig stort antall mennesker, så det var helt perfekt. Vi gjorde ikke akkurat noe utenom det vanlige, men for meg var det en minnerverdig kveld jeg sent kommer til å glemme av en eller annen grunn. Ofte så blir det gjerne sånn selvom man ikke helt forstår hvorfor :) Angrer litt på at jeg ikke tok noe bilder og film underveis, det nærmeste jeg kommer er bare bittelitt fra snapchat.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar