21. nov. 2011

Todays (& yesterdays) Makeup; Motherearth

Hei hei!

I går kveld/natt var jeg hos Viveka. Jeg ville ikke kvelden skulle ende i går, for jeg koser meg i hennes selskap og vi har det gøy, OG det er lenge siden jeg har vært hos henne. Vi sang singstar, så sminket jeg henne og tok bilder, og jeg sitter å redigerer de nå, så de legges ut i morgen. Men right now; min makeup både i dag og i går. Måtte kjappe meg litt i dag når Viveka plutselig skulle ha meg med ut, så gadd ikke tenke nytt..

Så det ble jordfarger..


Jeg LIKER krøllene mine nå! Før hatet jeg dem og rettet ut håret hver dag..
Men håret har ikke godt av det (har ikke brukt varmebeskyttende serum heller), som gjør det enda verre.
Jeg klaget en del på håret mitt noen uker tilbake, jeg syns det var så tørt, slitt og tynt, men jeg har begynt og behandle det bedre i det siste og jeg merker stort forskjell. Syns det virker som håret mitt vokser fortere, virker mye lengre nå enn for en uke siden.. :P Tynt er det fortsatt, så om noen der ute har gode tips for å få det tjukkere; Vær så snill, rop ut!

Vi kjører skjev eyeliner i dag ja! :)

Hva syns du?

- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Awh, jeg synes det er koselig og gøy å være med deg også! <3

    Fin sminke! :)

    SvarSlett
  2. Krøllene dine er fantastiske! =D

    Klem Tante Nathalie

    SvarSlett