22. nov. 2011

Photoshoot; Silverheart

Hei!

Som jeg sa så var jeg hos Viveka her om dagen, og jeg tok bilder av henne. Vel, her er resultatet.
Sminken er inspirert av et bilde jeg så for en stund siden, husker ikke hva dama på bildet heter.

Foto, redigering, makeup og hår: Meg


Viveka lignet ikke helt på seg selv på dette bildet, men jeg syns det var skikkelig fint!
Når Connie så dette bilde sa hun; Jeg trodde det var deg, Lynn. Utenom nesa, så lignet det på deg. Det var noe med kinnbena og sånn, og sikkert pga sminken. 
Og ja, jeg er enig i at hun lignet litt på meg xD




Håret og sminken;



Hva syns du om bildene?
Hva syns du om sminken og stylingen?

- Lynn Helen




1 kommentar:

  1. Du er flink, synes selv sminken og bildene ble kule! :D

    Og jeg må le igjen av formuleringen "Det var fint, du så ikke ut som deg selv, men ligner på meg" xD Hahahhaha.. Komisk xD Men er enig i at jeg lignet litt på deg ja. :P

    Jeg likte selv best bilde 1,3 og 5. :P

    SvarSlett