6. nov. 2011

Todays Makeup & Videoblogg

Det ble en sen todays makeup, så dette er egentlig for lørdag 5. november!


Produkter jeg har brukt:

Ansikt:

Mary Kay foundation, Beige 302
Mary Kay mineral powder foundation, Beige 0.5
Isadora light touch concealer, 80 blond beige
H&M Blusher, 17. Tawny Rose

Øyne:

Lumene eyeshadow primer
MNY blue eyeliner, waterproof
White liquid eyeliner fra VISAGE
NYX eyebrow cake powder, Brunette
H&M 36 color palette
Pierre Renè single eyeshadows, colors: Pearl No 33, Pearl No 36, Metallic No 120
Maybelline colossal volum express mascara

_____________________________________________________________________

Jeg ordnet også en videblogg i dag om et par ting jeg har tenkt på. I utgangspunktet skulle jeg skrive om det, men i dag fikk jeg lyst til å lage en videoblogg istedet så da snakket jeg heller om det. Håper dere ser den!
I tillegg gjør jeg det litt enklere om man ikke orker se hele;


Temaene jeg tar opp (og tidspunkt de er)

Ang. følging på Bloglovin' og Facebook (00.11-00.24)
Lite kommentarer vs mye kommentarer (blogger med samme tema) (00.25-00.52)
Blogg.no vs blogspot.com (00.53-01.20)
Nordmenn vs Svensker (01.21-02.17)
Ang. kommentarer og konkurranser på min blogg (02.20-02.41 OG 03.15-03.50)
Google Reader og Bloglovin' (02.42-03.12)


Hva syns du om sminken?
Har du noe å si ang. de forskjellige temaene i videoen?

- Lynn Helen

3 kommentarer:

  1. sv: Takk for tips! ^^ Vanlig sminke er ganske lett å få til på det venstre øyet, men vanskeligere med ansiktmaling med tynne streker og særlig på barn! :P

    SvarSlett
  2. Sv: Beklager! Har gått i ett denne helgen, så har ikke hatt tid å sitte å skrive hvor man kan få kjøpt alle produktene og hva alt koster :) Hvis det hastet, hadde du nok funnet det ut selv med litt research, hihi ;) bareMinerals primeren og Decleor serumet fås kjøpt på hudpleiesalonger som fører merkene. Primeren vet jeg dessverre ikke hva koster, men serumet koster rundt 600/700 kr. Decleor produkter finner du på feelunique.com og bareMinerals finner du på norske nettbutikker. Sjekk ut Coverbrands.no. MoroccainOil vet jeg ikke hvor man finner på nett, men i frisørsalonger koster den rundt 300kr :)

    SvarSlett
  3. Sv: No problem! :D Okei, ja det kan kanskje være litt vrient å finne :o Lykke til med letingen! :)

    SvarSlett