9. nov. 2011

Innkjøp 8. Nov

Har handlet litt ny sminke ++ i dag, og har vel egentlig brukt litt for mye penger. Fint det!... :)


  • batiste tørrshampoo 55,- fra VITA
  • Refill- eske (egentlig ment til piller, men jeg skal bruke den til sminke) 25,- fra Åhlens
  • Eyebrow Fix 39, 50,- fra H&M
  • Black Eyeliner 19, 50 fra H&M
  • Maybelline Skin Primer 149,- fra VITA
  • Cover All Mix 275,- fra Make Up Store
  • Wella professionals hårkur 42,- fra Nikita Hair


Bare en litt nærmere titt på tre av disse produktene;

Gleder meg til å teste Cover All Mix i morgen! Da skal jeg også skrive en liten omtale/sammenligning på den og to andre concealere. Kjøpte den lille hårkur- boksen, fordi den var på salg, og jeg syns håret mitt har vært veldig tørt og rett og slett dårlig i det siste. Trenger å friske det litt opp.
Hud/foundation primeren hadde egentlig en morsom konsistens. Ser ut som gummi/ gelé og man forventer den skal kjennes ut som det, men den er veldig myk og god mot huden. Gleder meg til å prøve den i morgen også.

Si fra om det ønskes omtale om primeren!


Hva syns du om innkjøpene?
Liker du disse produktene?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar