14. nov. 2011

Photoshoot; Forest Nymph

Bilder fra en liten photoshoot vi hadde her om dagen. Jeg vet egentlig hva jeg skulle være på disse bildene, en alv, fe? Men jeg har jo ikke vinger, så da blir det vel mer en Nymfe (I Gresk mytologi; En kvinnelig naturånd. Unge, vakre halvgudinner som streifa omkring naturen under sang og dans. Nymfe betyr brud). Det tok lang tid å finne et passende outfit, og jeg brukte lang tid på håret og sminken, siden jeg var usikker på hvordan jeg skulle gjøre den. Bildene tok vi på kanskje bare 5-7 min, så alt forarbeidet virket nesten wasted!

Men når man ser på resultatene, så var det ikke det. Er veldig fornøyd!



Closeup av det første bildet;


Og et før vi begynte å ta de faktiske bildene

Hva syns du om bildene?
Hvilke likte du best?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar