22. nov. 2011

Konkurranse på Sminkebloggen.no

Da er det satt i gang en konkurranse på Sminkebloggen.no hvor man kan vinne følgende;

Det er; Øyevipper, øyebrynsskygge- palett, øyebryns- sjablonger og et pudder.


Det er fire måter å delta på;

Skrive et innlegg på bloggen din om konkurransen og publisere bildet (som jeg har gjort) og linke til innlegget hennes / Linke til henne fra din sidebar / Skrive en kommentar om hva du liker med jula / Bli medlem på sminkeforumet og skrive 2 innlegg.

Vinneren blir trukket ut 1 Desember, så gå inn på denne linken og delta du også, og få sjansen til å vinne disse fine sminkeproduktene!

*Krysser fingrene for meg selv* :) - Har aldri vunnet en konkurranse, så om det hjelper er jeg i tvil om xD

Deltar du på konkurransen?
Har du vinnerlykken med deg?

- Lynn Helen

1 kommentar:

  1. SV: riktig nok et privat spørsmål men kan godt svare : ) Noen mennesker setter av penger til hus og leilighet, jeg setter av penger til kamera og workshops.. så jeg har med andre ord ikke råd til ale det andre har råd til...

    rett og slett hard jobbing, både i eget firma og privat, privat jobber jeg i fotobutikk så har et par fordeler på den siden også : )

    under vanns huset mitt er et ikelite og koster omtrent 25 tusen for hele pakka!

    SvarSlett