9. nov. 2011

Liten omtale; batiste Dry Shampoo SILVER SHIMMER


Jeg har hørt en del om tørrshampooer, og det første jeg tenkte var "Hva er poenget med det, og er det noe bra?"

Jeg så for meg noe som faktisk vasket håret ditt ordentlig, som en vanlig shampoo.. Jeg bare forsto ikke hvordan det skulle være mulig. Men det gjør den altså ikke. Jeg testet batiste tørrshampo i dag, og jeg er positivt overrasket. Det er en spray som gir håret glans, duft og det blir mykere - om håret ditt er fett og føles skittent. Den er enkel å ha med, og enkel og bruke! 

Jeg dusjet før i dag, men siden jeg ikke er hjemme fikk jeg ikke brukt shampoo, så håret mitt har ikke sett noe særlig rent ut.. Mer fettete. Da jeg kom hjem til søsteren min - og hadde med meg denne måtte jeg teste den. Her er resultatet;

Før - etter

Jeg merket fort hva den gjorde med håret mitt. Det blir lettere å style når du har den i. Siden håret mitt bruker å være ganske tørt er det til og med vanskelig å flette det, for håret floker seg i hverandre. Jeg testet å flette det etter å ha brukt tørrshampooen, og da hadde jeg ikke problemer med det.

Den lukter veldig godt og den har sølv shimmer i seg (fåes også med gull shimmer) og koster kun 55,- VITA!

Den kan altså brukes som en vanlig glitter hårspray, men glitteret syns ikke like godt.

Her har jeg dratt frem shimmeret litt i Photoshop, men ellers ville det nok ikke syntes noe særlig på bloggen!

Har du prøvd Batiste tørrshampoo?
Hva syns du om tørrshampoo?

- Lynn Helen


2 kommentarer:

  1. Jeg likte dette merket av tørrshampoo bedre selv enn det forrige jeg hadde! :) Eneste negative jeg har å si er at glittere hadde en tendens til å strø over alt. Sånn at man blir glitrende i trynet og rundt omkring i huset xD Men kanskje jeg bare var uforsiktig. :P Selve tørrshampooen var super så jeg er enig med deg! :D

    SvarSlett
  2. Viveka: Leste litt om batiste tørrshampoo før jeg kjøpte den, var egentlig derfor jeg gikk inn på Vita i utgangspunktet, bare for å se på den xD Men jeg visste ikke at det fantes med shimmer i da :P de hadde ikke mange igjen av den da, vi tok de to siste i hylla xD
    Ja, glitteret strør litt, men men :P Også når man tar i håret etterpå får man masse på henda.. :/

    SvarSlett