4. nov. 2011

Sjarmerende muffins og vurderer konkurranse

Lagde muffins igjen her om dagen. Jeg bruker vanligvis ikke pynte de noe særlig, men jeg har lyst til å prøve det en gang, selvom jeg syns muffinsene smaker SÅ mye bedre uten noe glasur eller annet dall på!
Men det er bare det er de blir så suuupersjarmerende når man pynter :)

Mine ble sånn her, er fortsatt ikke fornøyd. Skal prøve å lage ordentlig krem av eggehvite og melis neste gang.






 En annen ting jeg har tenkt på er å begynne med konkurranser her på bloggen. Forhåndvis lette oppgaver med gode premier, men det er jo såklart hvis noen i det hele tatt gidder å delta.. Premiene jeg tenker å ordne er noe sminke/neglelakk eller noe i den duren.

Om du ønsker konkurranse og kommer til å delta, så vær så snill og skriv en kommentar og samtidig kan dere komme med forslag om premier :)

Hadde satt pris på om dere kunne dele link til dette innlegget også - Da er det større sjans for at det blir konkurranse!

Ønsker du konkurranse?
Liker du muffins?
Hva syns du om mine?

- Lynn Helen

3 kommentarer:

  1. jaa jeg vil ha konkurranse ! nam nå fikk jeg lyst på muffins ^^ <3

    SvarSlett
  2. Anonym: Ok, bra! :D Kan du være så snill å dele link til dette innlegget også, på facebooken din f.eks, eller blogg?

    SvarSlett
  3. Ja, det hadde vært bra med konkurranse! :D

    SvarSlett