7. nov. 2011

Todays Makeup look; Miracle purple

Brukte produkter

Ansikt (stadig det samme):

Mary Kay foundation, Beige 302
Mary Kay mineral powder foundation, Beige 0.5
Isadora light touch concealer, 80 blond beige
H&M Blusher, 17. Tawny Rose

Øyne:

H&M Black eyeliner / White eyeliner
Lumene eyeshadow primer
NYX eyebrow cake powder, Brunette
Eyeshadows fra 120 Palette fra EBAY
White liquid eyeliner fra VISAGE
MUS cake eyeliner
Maybelline colossal express volum mascara


I morgen tenkte jeg å prøve og få kjøpt litt ny sminke jeg trenger, deriblant MUS cover all mix. Jeg har to concealere fra før, men synes ingen av de funker godt nok. Har lest noen omtaler om cover all mix og at den dekker bra. 
Tenkte også å skrive en sammenligning mellom de tre concealerene.

Btw, please tell om det ønskes noen tutorials! 

Hva syns du om sminken?
Liker du Cover all mix?

- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Jeg likte denne veldig godt. :) Men så er jo yndligsfargen min lilla da. xD Så kan ha med det å gjøre. Flink! :)

    SvarSlett
  2. Viveka: Liker den ganske godt selv :D Takk!

    SvarSlett