26. sep. 2017

London, England: Dag 1

Her er litt bilder fra dag 1, mandag 18 september i London.

Vi landet på Gatwick airport i 10- tiden (London-tid), og vi startet med en kopp kaffe mens vi prøvde å finne ut hvordan vi skulle komme oss til hotellet. Jeg tenkte kaffe kunne være en god ide for å kvikne opp litt i og med at vi ble så trøtt på flyet, siden vi sto opp halv fem på morgenen.

Vi endte opp med å ta drosje til hotellet for å sjekke inn og legge inn bagasje. Deretter skulle vi finne fram til London Zoo. Vandringen dit var vel en av de store glippene under oppholdet, da vi gikk langt om lenge (og fram og tilbake) før vi klarte å finne fram.

Å, denne blå sommerfuglen jaktet jeg lenge på for å få tatt et bilde av. Den flakset rundt i ett sett uten å sette seg ned. Til slutt satte den seg ned ved matfatet, så jeg fikk et etterlengtet blinkskudd.

Vi forlot dyreparken ved stengetid, og fant en buss til Bakerstreet og fant en restaurant i nærheten for å spise middag. Ble en enkel middag med hamburger og pommes frites.

På slutten av kvelden var vi innom en pub som het The Globe og tok en cider, før vi helt til slutt tok turen bortom Disney Store før vi fant en buss til hotellet og tok kvelden.