6. sep. 2017

Storybook Cosmetics Wizardry and Witchcraft palette

Fikk en pakke i posten i dag, som jeg har ventet på i noen uker. Har vært veldig spent på denne. Kom tilfeldigvis over den noen uker før jeg reiste på ferie i Juli, og hatt lyst på den siden, men tok meg ikke råd før nå.




Dette er Storybook Cosmetics Wizardry and Witchcraft- palett, inspirert av Harry Potter - med 12 vakre farger! Spesielt den rød fanget øyet mitt, det er nok en av favorittene. 





Fra venstre til høyre:

- Jinx
- Charms
- Spellbook
- Cauldron
- Bewitched
- Merlin
- Salem
- Prophecy
- Potions
- Cloak
- Sorcerer
- Broomstick


Gleder meg til å teste ut og lage en look med disse fine skyggene! 



1 kommentar:

  1. Veldig stilig palett :D alltid kult med Harry Potter-ting ^^
    Mange fine farga i det ^^ Fikk litt lyst på det sjøl xD men syns det va litt dyrt så får se om æ kjøpe det en gang :p

    SvarSlett