16. sep. 2017

Film: Paris 2017

God lørdag!

Jeg har nå fått ordnet filmer fra Paris. Ordnet de ferdig forrige uke, men så har jeg vært på en liten Oslo- tur denne uken, så derfor har ikke jeg fått tid å legge det ut.



Har delt filmen opp i to deler; den første er fra mellom dag 1-6 og 8-9. Den andre er fra dag 7 i Disneyland. Delte det opp siden filmen fra Disneyland alene ville bli veldig lang.

Så velger jeg å gjøre det litt enklere, hvis det er noen som er interessert i å se f.eks fra Eiffeltårnet, men ikke alt annet - så skriver jeg en liten beskrivelse i hvilke tidsrom de forskjellige tingene er i filmen. Samtidig legger ved link til innlegg fra de forskjellige dagene så man får et innblikk av hva de forskjellige dagene er fra.



Intro                                                                  0:00 - 0:31
Dag 1: From Norway to France                            0:32 - 1:37
Dag 2: Seeing the Eiffeltower (og Triumfbuen)    1:38 - 3:52
Dag 3: Inside the Eiffeltower                              3:53 - 6:41
Dag 4: Exploring the heart of Paris                      6:42 - 9:23
Dag 5: Primark                                                   9:24 - 10:10
Dag 6: Visiting Notre Dame                                 10:11 - 13:58
Dag 8: Last night in Paris after dark                    13:59 - 14:20
Dag 9: Going home...                                         14:21 - 14:35

Enkelte av dagene filma jeg lite, så ble korte tidsrom på noen av de.



Denne filmen er bare fra Disneyland. Så alt jeg velger å skrive her er at Disney showet kan sees fra 4:45 i filmen!

Det var helt fantastisk å se, så om du noen gang er i Disneyland, så må du ikke gå glipp av det! Jeg får fortsatt tårer i øya når jeg ser på filmen.. Haha.


Om et par dager reiser jeg på tur igjen! Så da blir det enda mer reisebilder og film snart.

Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Så fine filma :D masse koselige og fine klipp ^^ Ser ut som dåkker har kost dåkker masse, som man jo alltid gjør på tur ^^
    Glede mæ til London om TO DAGA :D hihi

    Så skikkelig fint ut det Disney-showet! Har egentlig ikke vært noe æ har tenkt over at æ har villet sett før faktisk xD men så skikkelig stilig ut og fint med all musikken og sånt så fikk lyst til å se det en gang ^^
    Va så mange fine glassfigura og sånt der, synd dem va så dyr :/ men måtte jo vært litt skummelt å ha den med i bagasjen i tilfelle den hadde knust xD

    SvarSlett