16. sep. 2017

Møte med makeup artist Linda Hallberg

God kveld!

Forrige søndag fant jeg plutselig ut at min store inspirasjon og forbilde innen sminke skulle være i Oslo på en nyåpning. I og med at jeg har lenge hatt lyst å møte henne, tenkte jeg umiddelbart på muligheten å få møtt henne. Jeg vurderte saken litt fram og tilbake, og endte med at jeg bestemte meg sent mandag kveld om at - Ja, jeg tar turen!

Så jeg kjørte tidlig tirsdag ned til Oslo så kunne jeg møte min søster og pappa når jeg først var der. På torsdag, tok jeg og min søster, Connie turen inn til Oslo sentrum. Connie er ikke videre interessert i sminke, men i og med at jeg var for nervøs til å reise dit alene, ble hun med.


Dette var altså nyåpningen av Glasmagasinet vi skulle på - vi endte opp på Kicks der denne makeup artisten jeg ville møte skulle være. Da jeg så henne visste jeg ikke helt hvordan jeg skulle gå fram eller hva jeg skulle si, ønsket å si så mye, men fikk ikke fram stort. Det endte med at jeg gikk bort til henne når hun ikke så opptatt ut og sa "Hei.. Jeg bare måtte hilse på deg!" Videre fikk jeg fram at hun var forbildet mitt, i tilegg til at jeg nevnte jeg hadde kjørt helt fra Bergen til Oslo for å møte henne. Da ga hun meg en klem.

Ikke et veldig flatterende bilde av meg, men... Antakelig fordi jeg var nervøs.


Syns i alle fall det var kjempestas og få møtt henne, etter alle disse årene jeg har fulgt henne, og fått endeløs inspirasjon fra henne. Fikk snakket en del med henne, før jeg gikk en runde rundt i butikken i og med at det var 20% på hele butikken.


Jeg og Connie fikk også tilbud om å få prøve på Sweed løsvipper. Jeg syns de var så fine, så jeg endte opp med å kjøpe de.


Etter en stund endte jeg opp med å snakke med henne igjen, og hadde med meg en olje jeg skulle kjøpe. Hun spurte om hva jeg hadde og ville se på det. Snakket faktisk en god del med henne mens jeg var der, noe som var kjempestas for meg.

Her er det jeg endte opp med å kjøpe




1 kommentar:

  1. Sikkert stas å få møtt ho ja :D vippan så fine ut ^^ og du får si ka du synes om primeren :)

    SvarSlett