8. sep. 2017

Makeup look; Storytime

Lagde en enkel og rask makeup i dag med det nye palettet fra Storybook Cosmetics. Hadde egentlig lyst å lage noe mer avansert, men det får bli senere! Det er i alle fall sikkert at det er ikke siste gang palettet blir brukt.

Brukte faktisk 10 av 12 farger i palettet til denne looken.





Productlist:

Base:

Kicks Hydrating Primer.
Kicks BB Cream - Light.
Glominerals Pressed Base - Natural Fair.
LH Cosmetics The infinity Palette - Cigar, Andromeda og Milky way.

Eyes:

Mary Kay Eye Primer.
Storybook Cosmetics Wizardry and Witchcraft Palette - Sorcerer, Cloak, Potions, Prophecy, Salem, Merlin, Bewitched, Spellbook, Charms og Jinx.
KIKO Smart Colour Mascara - 02 / Blå
YSL Vinyl Coutoure Mascara - 8 / I'm the Fire
Makeup Mekka Long Lasting Brow Tint - Light Brown

Lips:

Makeup Mekka Waterproof Ultimate Contour Lip Liner - Guess Who
AC Cosmetics Lipstick - Nude (No name)

4 kommentarer:

  1. Synes den va kjempefin ^^ og likte godt første og siste bildet, de va pene :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Ja, likte på en måte de selv. Så har jeg styla håret litt annerledes enn normalt her og, som jeg syns var stilig :D

      Slett
  2. Så fint det va! Likte spesielt at du hadde blå base og gull tuppa på vippan ^_^ Du må legge ut mere poledance videoa snart! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Janne :D

      Jeg har ikke fått filma noe særlig poledance i det siste, og for øyeblikket har jeg ikke noe studio å gå til, så vet ikke når jeg får trent igjen :( Det studio jeg pleide å gå til nå har flytta, fordi eieren flytta.. Så nå er det vel bare ett studio igjen her jeg bor, men det er litt høyere priser enn hva jeg er vant til, så har igrunn ikke råd til noe kurs for øyeblikket.

      Gleder meg til jeg får kjøpt meg egen stang og ha hjemme, så blir det nok mye mer :D

      Slett