25. sep. 2017

Shopping in London

God kveld!

Sitter nå i sofaen hjemme i egen stue, etter fem fine og vellykede dager i London. Kom hjem natt til lørdag, og ble igrunn veldig kort helg i og med at kjæresten dro på jobb søndag ettermiddag. Gleder meg allerede til en skikkelig helg med han i slutten av uka.

Tenkte jeg bare skulle legge ut en del av det jeg kjøpte mens jeg var i England, før det kommer innlegg etterhvert med bilder og film fra oppholdet.


En god hettegenser med Central Perk- logo, fra Friendsfesten. Dette er nok en av favoritt- hoodiene nå. Kjøpte også likedan T- skjorte til Patrik. 




Og en helt enkel paraply. Ville ha en liten paraply som er enkel å ha med seg i vesken. De hadde i blått og rødt også, men jeg syns med en gang den gule var kulest. 

Fikk også med en gratis tøypose (valgte motiv selv) i og med at jeg handlet for over 30£. 




En søt og fin topp fra Disney Store. 



Fin jakke og en BH fra Primark. Har nettopp kastet en BH, så da tenkte jeg det var likegreit å kjøpe en ny for ca 20 kr. 


Fant også plutselig ut en dag at de hadde en Harry Potter- shop i London, så vi bestemte oss for å ta turen dit og. Til å begynne med var det ikke helt enkelt å finne den, men fant fram til slutt. 



Kjøpte helt enkelt bare en penn og et smykke til meg selv.
Men jeg kjøpte både t-skjorte og en trepakning med sjokoladeplater til Patrik derfra. 



En av dagene tok vi også turen til Camden Market. Tok med meg bare to ting derfra.



Ny veske med veldig stilig design. Trengte forsåvidt ny da den gamle var hullete og slitt, og manglet en reim, så den gikk i søpla før jeg forlot England. 

Kjøpte også med en enkel hvit t-skjorte til Patrik derfra med et morsomt motiv. 



Fint sett med choker og øredobber fra H&M. 



Og til slutt bare noen enkle suvenirer; kjøleskapsmagnet og nøkkelringer. Hva jeg skal med to nøkkelringer kan man spørre seg selv, men de hadde sånn 3 for 10£ - tilbud på magneter og nøkkelringer, så da ble det bare slik. 



Så kjøpte jeg en mascara til fra den nye kolleksjonen fra YSL, så da har jeg en til i samlingen. Denne kjøpte på Dutyfree før vi tok flyet hjem. Dette er i fargen "I'm the madness". Da gjenstår det to til fra denne kolleksjonen jeg planlegger å skaffe. 

1 kommentar:

  1. Mange fine kjøp :D like spesielt hettejakka fra Friendsfest og veska fra Camden ^^ Har dem jo sjøl også så, bare litt anna design på veska da xD
    Også likte æ jo også smykkesettet fra H&M som æ også kjøpte :)
    Synes de mascaraene virke interessant også, så har litt lyst å kjøpe æ også, men får bli senere en gang isåfall :p
    Også likte æ jo den svarte jakka fra Primark.

    SvarSlett