4. sep. 2017

Makeup look; Colourlook: Dotty orange

Ååh, jeg er så ufattelig treg med å fullføre ting at det er jo en vits! Jeg kom plutselig på en challenge jeg satte opp for meg selv for rundt et halvt år siden, som jeg aldri kom noe særlig langt med. Det var dette prosjektet med å lage en sminkelook med èn hovedfarge, og evt sammen med en annen passende farge. Hadde altså gjort to looker til denne challengen, som er grønn og rød. Oppdaga at jeg har ikke gjort det på 5 måneder nå, men det har vel rett og slett ikke streifet tanken min pga reiser og flytting osv.

I dag prøvde jeg meg på en ny til dette prosjektet, denne gangen er det fargen oransje!





Productlist:

Base: 

Missha Perfect Cover BB Cream - No.21.
Glominerals Pressed Base - Natural Fair.
Glominerals Globlush Magazine - Nectar.
Anastasia Glowkit Gleam - Mimosa og Crushed Pearl.

Eyes:

Mary Kay Eye Primer.
LH Cosmetics Mood Crayons - Likeable Mood.
Makeup Mekka Water Resistant Eyeliner Pencil - Black.
bareMinerals Lash Domination Volumizing Mascara - Intense Black.
YSL Mascara Vinyl Couture - 8 / I'm the fire.

Lips:

LH Cosmetics Mood Crayons - Likable Mood.
Colourpop Ultra Metallic Lip - Pyt.
Hengfang Liquid Liner - Carbon Black.

2 kommentarer:

  1. Denne looken syns æ va sykt kul! :D Likte den sterke oransjfargen godt, og øyenbrynan va stilig gjort ^^ Likte også dottan rundt omrkring, well done :D

    SvarSlett