10. juni 2015

Innkjøp: Sko og annet tøy

Hej alla!

Tenkte jeg sku skrivi litt svensk nå da, når jeg faktisk befinner meg i Sverige, men det är alt ni får! :P Skal vel heller la være i dag...

Er på ferie sammen med Patrik nå. Kjørte til toten fredags- kvelden, og var i konfirmasjon til min kjære lillebror, Sondre på søndag. Kommer nok et innlegg med litt bilder og film derfra, men antakeligvis ikke før etter ferien (rundt den 20. Juni). Har vel ikke tid å ordne noe før det.

På mandag formiddag tok vi veien mot Sverige for å besøke den delen av familien til Patrik som bor her. Er nå på besøk hos hans far. Var varmt og godt i været i dag, så hadde litt vannkrig med Patrik's onkelunger blant annet, og på kvelden dro bare jeg og han en tur på stranda. Bada ca halve kroppen da... Sola var jo begynt å gå ned, så var jo ikke like varmt, så var ikke like fristende å bade. Er i alle fall ganske gøy å høre Patrik prate sitt egentlige språk, sammen med den svenske delen av familien sin.

Men har i alle fall vært en tur på kjøpesenteret i dag, og handlet jo så klart litt. Handlet bittelitt i går og, like etter vi hadde kommet over grensa stoppa vi og spiste i charlottenberg. Gikk likegodt en tur inn på Panduro der også, og kjøpte et par ting.



Blå hårspray. Tenkte det kunne være kult å ha noen blå striper oppi det lilla iblant også. Og et sånt glitterstein- ark som jeg kan lime på et telefondeksel. Har jo noen deksler jeg ikke har fått dekorert ferdig til telefonen min, så skal bruke dette på en av de :)
Begge er kjøpt på Panduro.



To forskjellige 7- pakninger med ankelsokker fra H&M. Kjekt å ha, spesielt på sommeren. Hadde noen for noen å siden, men de er blitt både borte og ødelagte, så syns det var på høy tid å skaffe seg nye. Mangler et par på det nederste bildet, fordi jeg hadde allerede tatt på meg et par derfra. 

Fant også undertøy på tilbud der. Var et stativ med diverse truser til 30 kr, og fant en knæsjgul string som jeg syns var stilig. Var egentlig den eneste jeg fant jeg fikk lyst på, selvom gult vanligvis ikke er fargen som fanger meg. Fant like etterpå også en matchende BH til 50 kr. 

Men det første jeg kjøpte i dag var faktisk 2 par sko. Patrik måtte ha noen sko til det varme været, siden de skoene han hadde er ment for kaldere vær. Kjøpte likegodt noen enkle tøysko til meg og + et par andre som jeg bare falt for. Og bare fant ut jeg måtte ha de, siden butikken skal legge ned om 1 ukes tid... *Angelface*. 


Sokkene jeg har på her er forresten det sokkeparet som manglet på en av bildene over. 


Og de andre skoa. Har ikke brukt dem enda, bare prøvd på og for å ta bilder, men elsker dem allerede. I alle fall helt til jeg får vondt i beina av dem.. :P Men de er ganske behagelig å ha på. Kommer nok til å bli brukt ganske mye i alle fall ^^

2 kommentarer:

  1. Sånne hårspraya e kjekt å ha. Har faktisk en plan med knæsj hårspray og Johannes xD Sir ikke mer enn det enda.. xD

    Og vil også ordne deksel til min tlf *__* Må bare finne et deksel som passe til min.

    Gult e jo ikke akkurat en farge æ like, men synes faktisk det settet så litt stilig ut, va så skarpe farga. E litt kult når det gjeld tilbehør (som æ nevnte ang. neglelakk en gang).

    Av skoan likte æ neeesten best tøyskoan, de andre va ikke helt min stil på en måte. Men likte dem også, haha vanskelig å forklare xD Dem så litt indianeraktig ut med de "tråan" :p
    Ka dem kosta egentlig? xD Siden du e så uskyldig om å ha kjøpt dem mene æ.. xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Finner sikkert deksel til telefonen din på ebay. Var der jeg kjøpte mine :-)

      Ja var nettopp det, fargen var så knæsj at det ble stilig ^^ så liker jeg å ha undertøy o forskjellige farger ^^ har ikke så mange sett heller, tror dette er det tredje. Har et sort. Et rosa og sort og nå der gule ^^

      De tøyskoa er så flate at man får fort vondt av å gå med de, får liksom ikke noe demping under, så kunne nesten likegodt gå barbeint på hard bakke :-P også er de ganske klamme i solvarmen.

      Var jo halv pris på dem da. Var rabatter på omtrent hele butikken siden de skal legge ned. Kosta 450,- :-P mens tøyskoa kosta 125,- (også halv pris)

      Slett