10. juni 2015

Nytt badetøy og litt annet

Ble litt handling i dag og. Det var jo egentlig ikke planlagt, men tenkte jeg måtte ha noe nytt badetøy, for bikinitoppen jeg hadde, har jeg brukt i noen år nå, og i går når jeg skulle ta den på meg så røk den. Godt brukt... :P Så knøt den bare sammen i går som en nødløsning. 

Handlet litt mer enn bare det da.. 

Her er først badetøyet jeg kjøpte. Jeg liker ikke disse typiske bikinitrusene, så vil ha en shorts- type. Den jeg kjøpte er nok egentlig ikke helt meningen å bade i, men jeg vil bruke den til det i alle fall.. De shortsene de hadde som er ment å bade i likte jeg ikke like godt. Til nå har jeg brukt en vanlig shorts å bade i, men den er blitt ganske slitt den og nå, så ville ha noe annet... Beklager litt dårlige bilder i dag.. 


Deler av det ser svart ut på bildene, men det er mørkeblått :)

Så var jeg en tur innom TGR og fant noen små ting..


Nail foils og et par øredobber.

Og helt til slutt kjøpte jeg en sånn jakke-sak. En type som jeg har hatt lyst på lenge. Kom tilfeldigvis over en på Cubus i dag, så jeg bare slo til. På bildene har jeg og på skoene jeg kjøpte i går. 







2 kommentarer:

  1. Synes det e vanskelig å finne badetøy æ like, men det e kanskje mest fordi æ ikke e så altfor glad i å bade da xD (spørs såklart kor man skal bade da..) men like også best sånne shortsa.. :p Stilig med sånn blomstermønster :) Va litt vanskelig å se øredobban.

    Sånn jakke huske æ du ville ha når æ og du va i byen for litt sida, men va det ikke rosa du ville ha? :p synes iallefall den fargen der e finere ^^ Den kledde du. :)

    Kordan skal de neglgreien brukes? skjønne ikke helt det og orke ikke google no xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, syns og det er vanskelig å finne badetøy jeg liker.. Men det der var liksom helt greit, så da kjøpte jeg det. :) Det er kjøpt på en butikk som de ikke har i Norge da :P

      Ja, vet det ble vanskelig å se øredobbene. Tok et nærmere bilder av de og, men det ble dårlig, så gadd ikke legge ut. Men du blir nok å se de en gang jeg har de på uansett da ^^

      Tenkte hovedsakelig rosa, ja, men måtte jo ikke være det. Trur de hadde bare en rosa av de her, men den fargen jeg likte jeg ikke. Så hadde de lysblå, og den mintgrønne der, og lys og mørkgrå. Likte den mintgrønne best selv ^^ Tusen takk ^^ Dama i butikken syns og jeg kledde den fargen :P

      Eh, jeg vet ikke helt hvordan de skal brukes selv :P Men leste såvidt bak på pakken, at man skal legge på neglelakk og la det tørke i minst 10 sek, så legge sånn folie over med den matte sida ned, også rive den av igjen.. Syns ikke det hørtes logisk ut i det hele tatt, for det virker jo som at mønsteret på folien skal gå over på neglen, men trodde jo da hadde den sida med mønster skal ligge ned liksom xD Jeg vet ikke :P

      Slett