14. juni 2015

Challenge day 16: Din favoritt- blogg

Litt vanskelig å velge èn egentlig, kan godt nevne 3. Leser egentlig ikke så mange blogger for tiden, men har 3 jeg stadig kommer tilbake til. To av dem er sminkeblogger, og det er to svenske make up artister. Den tredje er Viveka sin blogg, og grunnen til det er jo siden hun er min nærmeste venninne, så det er jo alltid ganske spennende å besøke bloggen hennes og lese hva hun driver med, og bildene hun tar. Blir jo litt mer relevant for meg å se på hennes blogg da jeg kjenner henne veldig godt.

Favorittene er i alle fall...

Linda Hallberg




Bloggen hennes er spennende for meg fordi jeg syns hun er en av de dyktigste make up artistene jeg vet om. Hun legger ut nye looker hver dag. Stortsett hverdagslooker, men også andre mer kreative ting. Det spesielle med henne er at hun alltid klarer å få de enkleste lookene til å se spennende ut. Hun er i alle fall min største inspirasjonskilde. Hun tar også gode bilder, i tillegg til at hun skriver om produkter hun prøver og anbefaler. Så jeg synes bloggen hennes er av kvalitet.


Helen Torsgården




Hun er også en veldig dyktig make up artist, med både hverdagslooker og spesialeffekter. Helen og Linda gjør mye av det samme, deriblant negledesign og video- tutorials. Hun skriver også om produkter. Er også en veldig spennende blogg for meg, og en ganske stor inspirasjonskilde. 


Viveka Rudi Lilleelven



Viveka blogger stortsett om livet og det som fenger henne. Interesser og det hun holder på med på fritiden. Går som regel i sminking, fotografering, litt hårfarging og andre sysselsettinger :) Diverse innkjøp hun gjør seg av klær og produkter og slike ting. Syns alltid det er å spennende å besøke bloggen hennes og se hva hun gjør de gangene jeg faktisk ikke er med henne :P 


Anbefaler i alle fall disse bloggene! Verdt å besøke! :) 

1 kommentar:

  1. Koselig! :D Takk for anbefaling av bloggen min! ^^
    Synes også at Heidi e veldig flink. Helen sin har æ vel ikke vært på enda, men må ta mæ en tur senere og se ^^

    SvarSlett